SELAMAT DATANG KE BLOG ZAMIRA WDEC.. SEMOGA ANDA BERPUAS HATI DENGAN KUPASAN-KUPASAN YANG SAYA SEDIAKAN DI DALAM BLOG INI :)

OWNER BLOG

 photo 12191720_1076446509034211_315509892DD7221702599_n_zpsfafg2mnp.jpg

PENTING!!!

PAPARAN TERBAIK JIKA ANDA INGIN MELAYARI BLOG INI ADALAH DENGAN MENGGUNAKAN GOOGLE CHROME & MOZILLA FIREFOX 4.0. KE ATAS PAPARAN BERMASALAH JIKA ANDA MENGGUNAKAN INTERNET EXPLORER. HARAP MAAF ATAS SEGALA KESULITAN

DOWNLOAD GOOGLE CHROME:

CORAT-CORET

Jom Kenali Diri Anda HORMON ANDA STABIL ATAU TAK CHECK IT OUT!!. Semoga Temui Apa yang Anda Inginkan ^_^

PAUTAN ISTIMEWA

JOM CIT CAT



Thursday 9 June 2016
BAHAN-BAHAN UTAMA WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (WDEC) :-

Punica Granatum Extract : Membantu masalah keradangan perut , Membantu melegakan Cirit Birit.. Malah ia juga membantu mengurangkan tekanan darah tinggi... Pesakit Anaemia atau kurang darah juga mendapat manafaat daripada buah delima... Paling best kan.. Delima nih sangat Berkesan untuk menangani masalah darah gemuruh dan panik.

Soy Protein : Ia akan membantu melindungi kulit daripada kerosakan dan anti-penuaan. Soya juga boleh mencerahkan kulit yang diingini oleh wanita yang mempunyai warna kulit yang tidak sekata dan masalah kulit seperti sinaran matahari. 


Soy Isoflavanoes : Ia akan Melancarkan Metabolism, Melancarkan pencernaan, Merupakan nutrisi pelengkap, Meningkatkan sistem imunisani, Memperkuat struktur matriks tulang, Menstabilkan tekanan darah, Menurunkan kadar kolesterol darah, Menstabilkan kadar gula darah, Mencegah obesiti, Mencegah penyakit ginjal, Mengurangi gejala jantung koroner (kardiovaskular), Mengurangi gejala stroke, Mengurangi gejala sakit urat, Menghilangkan rasa lelah dan lesu, Mengurangi gejala menopause, Memperlambat penuaan sel, Mencegah tumbuhnya kanser, terutama kanker payudara dan prostat & akan Menambah daya ingat dengan meningkatkan fungsi kognitif.


Vitamin A : Ia dapat mengurangkan kedutan , menyembuh luka, menjadikan kulit licin dan sekata, mengurangkan tompok coklat dan pigmentasi, mengurangkan pengeluaran sebum dan merawat jerawat. 

Vitamin C : Ia membantu untuk mengurangkan garis-garis halus, parut, dan kedutan. Malah ia berupaya memusnahkan radikal bebas yang merosakkan sel-sel dan keanjalan kulit, justeru memperbaiki rupa keseluruhan dan kesihatan kulit 

Vitamin E : Ia membantu mengurangkan Sunburn ,  mencegah tanda-tanda penuaan serta memiliki ciri-ciri pelembap kulit yang sangat baik, & ia juga membantu untuk mengelakkan kehilangan air di kulit, dan dengan itu meningkatkan kandungan kelembapan semulajadi kulit.


Trifolium Pratense Blossom Extract : Ia dapat Merawat Gangguan Kitaran Haid , Kesakitan Semasa Haid, Pendarahan  Uterin dan penyakit lain. Ia juga sangat sesuai untuk meringankan gejala putus haid.

Pueraria Mirifica : Membesarkan kembali payudara yang mengalami pertumbuhan yang terbantut,menambah saiz payudara,menegangkan payudara dan punggung,mencerahkan kulit,menganjalkan kulit ( awet muda ),melambatkan proses penuaan,melangsingkan badan,menghalang jangkitan pada vagina & pundi kencingnmembantu pertumbuhan rambut,mengetatkan vagina,mengurangkan migrain dan mengah,mengatasi masalah sukar tidur


Rose Arometerapi : Ia dapat menciptakan suasana romantis dan penuh gairah, memperbaiki metabolisme dan sistem peredaran darah, menyeimbangkan hormon, meringankan - kepekaan kulit sensitif dan alergi

0 comments:

FOLLOW FOLLOW ME

About Me

My Photo
Zamira Wdec
PADA AWAL KELUARAN, #WD ADALAH PRODUK #KECANTIKKAN DAN SUDAH PASTI #BUKAN_UBAT . Tetapi Pengguna WD Banyak Memberi Feedback Berkaitan Penyakit2 Lain. Dan Ia Terbukti Berhasil!! . Kelebihan WD ialah ia bertindak dengan sapuan di nadi dengan menggunakan teknologi #nano yang dapat memberikan #12kali_ganda lebih pantas untuk kesan penyerapan.
View my complete profile