SELAMAT DATANG KE BLOG ZAMIRA WDEC.. SEMOGA ANDA BERPUAS HATI DENGAN KUPASAN-KUPASAN YANG SAYA SEDIAKAN DI DALAM BLOG INI :)

OWNER BLOG

 photo 12191720_1076446509034211_315509892DD7221702599_n_zpsfafg2mnp.jpg

PENTING!!!

PAPARAN TERBAIK JIKA ANDA INGIN MELAYARI BLOG INI ADALAH DENGAN MENGGUNAKAN GOOGLE CHROME & MOZILLA FIREFOX 4.0. KE ATAS PAPARAN BERMASALAH JIKA ANDA MENGGUNAKAN INTERNET EXPLORER. HARAP MAAF ATAS SEGALA KESULITAN

DOWNLOAD GOOGLE CHROME:

CORAT-CORET

Jom Kenali Diri Anda HORMON ANDA STABIL ATAU TAK CHECK IT OUT!!. Semoga Temui Apa yang Anda Inginkan ^_^

PAUTAN ISTIMEWA

JOM CIT CAT



Wednesday 28 December 2016

Kan best kannnn mummy gojes semua, kalau pinggang kita macam kerengga boleh pakai palazo laici Jaja Kalam yang saiz S ke M. Kalau muka berseri tegang merah merah bak delima dari jauh dah boleh nampak aura jelita..

Bila pandang cermin masa kat fitting room, tenguk diri sendiri hati berbunga boleh senyum 15 kilometer. Ewahhh.

Kalau g rumah org kawen... Org pun da kompius mana 1  pengantin. Upss.... Padahal anak kita berderet beratur kat belakang tengah cop seat nak duduk...

Saya jual krim awet muda ni.. Untung sabut boleh kurus sekali. Hik hik.

Sambil exercise pagi dengan mop dan sambil karate ikan sayur kat dapur, mummy gojes boleh calit calit je #WD ni. Sapu lama sikit dalam 15 kali biar krim meresapppp ke kulit dalam.

Ada orang belum sebotol da jelitass... Ada yang kene tunggu 3 4 botol... Ada orang 2 minggu dah kurang 5 kilo. Ada orang ambil masa 2 bulan nak hilang 2 kilo. Takpe mummy gojesss. Yang penting kita usaha hilangkan kedut2 kat muka dlu... Kasi tegang... Kasi merah... Pastu dalam masa yang sama boleh cairkan lemak-lemak nakal kat perut tu.

Tak dapat jadi Miss World. 
Dapat jadi Miss Suri Pilot pun jadiii lahh ðŸ˜„😄

0 comments:

FOLLOW FOLLOW ME

About Me

My Photo
Zamira Wdec
PADA AWAL KELUARAN, #WD ADALAH PRODUK #KECANTIKKAN DAN SUDAH PASTI #BUKAN_UBAT . Tetapi Pengguna WD Banyak Memberi Feedback Berkaitan Penyakit2 Lain. Dan Ia Terbukti Berhasil!! . Kelebihan WD ialah ia bertindak dengan sapuan di nadi dengan menggunakan teknologi #nano yang dapat memberikan #12kali_ganda lebih pantas untuk kesan penyerapan.
View my complete profile